روزهای طلبگی یک پرستار

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت روزهای طلبگی یک پرستار


سپاهان درب
موزیک 1904 ؛ بلندترین مرد روی زمین!
ترکیه نیروهای خود را در مرز سوریه تقویت می کند
تلاش هیات پارلمانی تونس برای از سرگیری روابط با سوریه

۲۸۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

دوره شش ماهه اول ریاست جمهوری دونالد ترامپ در کاخ سفید ملغمه‌ای از رسوایی، اغتشاش، عصبانیت و یکسری دستاوردهای معدود بدون در پیش گرفتن راهی برای اصلاح امور بود که می‌تواند آینده بدی برای دولت کنونی آمریکا رقم بزند.

انفجار در داخل گردان پیاده نظام ارتش ترکیه در منطقه «نصیبین» واقع در جنوب شرق ترکیه به کشته شدن ۵ نیروی نظامی این کشور منجر شد.

رئیس‌جمهور آمریکا تهدید کرد ایران در صورت عدم آزادی شهروندان آمریکایی با تبعات جدی و جدید مواجه خواهد شد.

سوپ مرغ یکی از غذاهای محبوب در دنیا است، می توان آن را به روش مکزیکی و با تورتیلا درست کرد. در این ویدیو دستور تهیه سوپ مرغ تورتیلایی خوشمزه را می‌بینیم.

ماشین مینی که همان ماشین معروف مستر بین است، بین سال‌های 1959 تا 2000 توسط شرکت بریتیش موتور و شرکت‌های بعد از آن ساخته می‌شد. این خودرو نماد بریتانیای دهه 60 بود که سیستم انتقال قدرت محور جلو و موتور جانبی آن انقلابی در طراحی خودرو به شمار می‌رفت. این خودرو را بعد از فورد مدل تی، تاثیرگذارترین خودرو سده شناخته‌اند که تا حدودی مشابه مدل آلمانی هم دوره خود فولکس قورباغه‌ای است. در این ویدیو این به امتحان کشیده می‌شود که آیا این خودرو دیگر تاریخ مصرف خود را از دست داده، یا هنوز هم می‌تواند با نمونه‌های مشابه مدرن خود رقابت داشته باشد.

یک استارت آپ استرالیایی وسیله جدیدی عرضه خواهد کرد که مدعی است مکالمات گفتاری و متن را در 3-5 ثانیه ترجمه می‌کند. برای اینکار این دستگاه از پردازنده طبیعی زبان آی‌بی‌ام و ای‌پی‌آی‌های ترجمه زبان همین شرکت استفاده می‌کند.

پارلمان ترکیه برای چهارمین بار متوالی حالت فوق‎العاده را به مدت سه ماه دیگر تمدید کرد.

رئیس جمهور سودان که به عربستان سعودی سفر کرده است طی دیدار با پادشاه این کشور در مورد مسائل منطقه و «بحران قطر» گفت‌وگو کرد.

دارا اوبرایان از خاصیت ایرلندی بودن حرف می‌زند؛ اینکه در برابر گرما تحمل کمی دارند و برخلاف تصور همه که فکر می‌کنند ایرلندی‌ها بی‌خیال هستند، ایتالیایی‌ها را بی‌خیال ترین مردم اروپا معرفی می‌کند. این استندآپ کمدی جذاب را با زیرنویس فارسی در «تابناک» می‌بینید.

موگرینی ضمن تاکیید بر اینکه توافق هسته ای متعلق یه هیچ سک از طرف ها نیست،گفت: این توافق قوی که در سال 2015 حاصل شد حاصل همکاری بینالمللی است.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/