روزهای طلبگی یک پرستار

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت روزهای طلبگی یک پرستار


سپاهان درب
موزیک 1904 ؛ بلندترین مرد روی زمین!
ترکیه نیروهای خود را در مرز سوریه تقویت می کند
تلاش هیات پارلمانی تونس برای از سرگیری روابط با سوریه

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

بانک مرکزی امروز (دوشنبه) ارزش برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر مبنای آن ارزش دلار آمریکا به همراه 12 ارز دیگر نسبت به دیروز کاهش یافت، 24 واحد پولی همچون یورو افزایش داشتند و دو ارز نیز ثابت ماندند.

بورس اوراق بهادار تهران در آخرین روز هفته و فصل بهار، همچنان در مسیر نزولی شاخص ها حرکت کرد و در نهایت افت 131 واحدی (معادل 17/ 0 درصد) شاخص کل را به خود دید.

نصیرزاده امروز در تناقض و تغییری 180درجه‌ای گفته که «سه تعهد مالی استقلال به صورت حواله است و ما خواسته‌ایم این حواله‌ها تبدیل به چک شوند!اینکه چگونه در 48 ساعت چک تبدیل به حواله می‌شود نکته‌ای مبهم است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مصوبه اخیر مجلس سنا برای اعمال تحریم های غیر هسته ای در واقع زیر پا گذاشتن کامل برجام و عبور از توافق هسته ای است.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی امین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

مدیرعامل اسبق بانک صادرات، برچیده شدن را سرنوشت نهایی همه مؤسسات مالی غیرمجاز عنوان می‌کند و می‌گوید: بانک مرکزی باید رتبه‌بندی بانک‌ها را به صورت عمومی اعلام کند تا مردم آگاهانه تصمیم بگیرند پول خود را کجا سپرده کنند و عواقب آن را نیز بپذیرند.

سهام دارایی‌های سنگاپور در حال ثبت بهترین عملکرد سالیانه خود در ۵ سال اخیر هستند و تحلیلگران بازار معتقدند این سیر پیشرفت همچنان ادامه خواهد داشت.

قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی امروز به دلیل ادامه روند افزایش تولید نفت شیل آمریکا و بر هم خوردن تلاش های اوپک برای برقراری توازن در بازار نفت از این طریق، با روند نزولی آغاز بکار کرد.

تخم‌مرغ آب‌پز غذای بسیار راحتی است که همه ما آن را درست کرده و از خوردن ان لذت برده‌ام. اما در این ویدیو با چند نکته ظریف آن‌ها را به شکل عالی و بی نقص درست کنید تا همیشه آن حالت استاندارد را حفظ کنید.

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که ۳۸ شخص حقیقی و حقوقی روسیه در لیست تحریم های جدید این وزارتخانه قرار گرفته است.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/